مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-27اقتصادي

صدور 20 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی 


مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال 20 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 13 فقره پروانه تمدید و 16 فقره پروانه دیگر تعلیق شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال 20 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 13 فقره پروانه تمدید و 16 فقره پروانه دیگر تعلیق شد.

فهیمه مهمان نواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از انجام بازرسی های فنی و همچنین نمونه برداری و مطابقت نتایج آزمون با استانداردهای ملی ذی ربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های شیشه ایمنی، روغن کره حیوانی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی صادر شد.

وی افزود: اعتبار پروانه های صادره با شرط رعایت مستمر مقررات استاندارد سه ساله است و قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه ها، واحدهایی که در طول مدت اعتبار پروانه، مقررات استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند، پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده های آن ها به مدت سه سال تمدید می شود.

مهمان نواز همچنین گفت: مردم می توانند با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک 10001517 از اصالت و استاندارد کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 20 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی 

صدور 20 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی